Aktualności
Pary Młode o Animatorach
„Wszystkie dzieci były zachwycone zabawami, nie odstępowały animatorek nawet na krok, przez całe wesele.”

Kasia i Adam

„Pomysł na wesele z animatorem trafiony w dziesiątkę, Panie mają o wiele więcej niż sto pomysłów na minutę i genialne podejście do dzieci.”

Ewelina i Maciej

więcej

Dzieci o ślubie

Posłuchaj: co to jest ślub? - według dzieci

Partnerzy

RUCHOMY BLOK ZABAW

TANIEC PARASOLOWY
Potrzebny będzie duży parasol, confetti oraz serpentyny. Para młoda tańczy (np. walca) pod parasolem, natomiast dzieci ze wszystkich stron rzucają w ich kierunku confetti oraz serpentyny. Motyw cieszy się wielkim zainteresowaniem nie tylko dzieci ale także fotografa, który będzie miał okazję do wykonanie pięknych i romantycznych zdjęć pary młodej.

ZAGINIONA OBRĄCZKA
Maluchy otrzymują obrączkę na długim sznurku, którego końce zawiązujemy ze sobą. Dzieci stoją w kole, trzymają sznurek dwiema rękami. Do środka zapraszamy uczestnika, który wygrał poprzedni konkurs. Dziecku, które jest w środku zasłaniamy opaską oczy. W tym czasie dzieci przesuwają obrączkę po sznurku. Na hasło, dziecko ze środka ściąga opaskę i musi zgadnąć, które z dzieci trzyma w tej chwili obrączkę. Zgaduje się tak długo aż uda się znaleźć zaginioną obrączkę. Do środka wchodzi osoba, która miała obrączkę w rękach.

ZABAWA TANECZNA
Dzieci w dużym kole tańczą do melodii i wykonują polecenia animatora, które robią się coraz trudniejsze : tupią prawa nogą, tupią lewą nogą, klękają na prawe kolano, klękają na lewe kolano opierają się na prawym łokciu, opierają się na lewym łokciu, opierają się czołem o podłogę.

POCIĄG WESELNY
Dzieci biegają w rozsypce. Na sygnał ustawiają się w pociąg za wyznaczoną osobą, której Animator daje lizak konduktorski. Zabawa może zostać urozmaicona o przyjazdy na różne stacje. Animator pokazuje, że dzieci dotarły na stacje.

TANIEC HAWAJSKI
Dzieci przechodzą pod coraz to niżej zawieszonym kijem. Techniką dowolną lub ustaloną przez animatora. Zadaniem dzieci jest nie dotknąć kija ani go nie zrzucić.

TANIEC POŁAMANIEC
Dzieci dobierają się parami i siadają naprzeciwko siebie, tak blisko, by ich kolana stykały się ze sobą. Dotykają one palcami wymienionych w wierszyku części ciała-po raz pierwszy u siebie, po raz drugi u kolegi i tak wciąż na zmianę. Stopniowo przyśpieszamy tempo. Głowa, barki, kolano i stopa, Kolano i stopa,Głowa, barki, kolano i stopa, Kolano i stopa, Oczy, uszy, nos, Oczy, uszy, nos, Głowa, barki, kolano i stopa.

WESELNY BALON
Dzieci otrzymują ciekawe polecenia, które wypadają z balonów po ich przebiciu. Wspólnie z opiekunami, dzieci tańczą "tańce balonowe" (może to być w osobnej Sali), grają w odbijanie balonu (tak by nie spadł na podłogę, zabawę można zorganizować w plenerze) lub dmuchają na czas balony.

WĘDRUJĄCY BALON
Grupa dzieci siedzi naprzeciwko siebie na podłodze w dwóch rzędach, tak blisko siebie, aby można było dotknąć się stopami. [więcej] Pomiędzy stopy pierwszej pary wkładamy nadmuchany balon. Musi on teraz przewędrować przez cały szereg, nie upadając przy tym na podłogę. Zabawa będzie o wiele lepiej przebiegała, gdy wszyscy zdejmą buty.

CO MÓWI BALON?
Grupa dzieci zostaje podzielona na pary, które walczą przeciwko sobie. Jedna osoba siedzi na krześle z kartką długopisem. Drugie dziecko biegnie do prowadzącego, który pokazuje mu jakieś zapisane słowo, wraca do partnera i szepta mu ten wyraz trzymając usta przy balonie. Siedzący zapisuje usłyszany wyraz na kartce, a partner biegnie ponownie po następny wyraz. Wygrywa ta para, która jako pierwsza zapisała prawidłowo 10 słów.

UWOLNIJ BALON
Rozdajemy uczestnikom balony, które zostają napompowane. Dzieci próbują doprowadzić do ich pęknięcia poprzez siadanie na nich.

TANIEC WODNY
Dzieci ustawiają się w kole. W środku znajduje się duże hula hop(jezioro). Każde dziecko kładzie przed sobą swoją kulkę papieru, którą otrzyma od animatora. Gdy animator nic nie pokazuje dzieci chodzą dookoła jeziora. Gdy animator da znak dzieci łapią jedną kulkę. Kto nie złapał, odchodzi, ale w nagrodę dostaje kulkę. Chodzimy raz w jedną raz w druga stronę. Bawimy się do dwóch wygranych osób.

TWISTER TANECZNY
Matę do gry rozkładamy na podłodze. Jedna osoba jest sędzią - kręci strzałką i wywołuje ruchy np. "prawa ręka na czerwone". Należy pamiętać, że na jednym kółku może być tylko jedna stopa lub ręka. W czasie kolejki wolno się ruszyć tylko raz, nie wolno się ruszać pomiędzy swoimi kolejkami. Nie wolno opierać się łokciami ani kolanami!

KOŁO KÓŁECZKOWE
Prześcieradło rozkładamy na podłodze. Dzieci stają dookoła niego i podnoszą go. Z jednej strony na napiętym materiale kładziemy piłeczkę. Staramy się tak nim poruszać, aby piłeczka nie spadła, ale krążyła dookoła. Można wprowadzić dwie piłki.

ZŁAP SERDUCHO
Zapałki lub małe serduszka z masy solne wysypujemy z pudełka. Zadaniem dzieci jest w określonym czasie jedną ręką w rękawicy kuchennej zebrać jak najwięcej zapałek/serduszek i umieścić w pudełku.

ORKIESTRA PLECOWA
Dzieci siedzą w kole i w parach, jeden za drugim. Wybieramy jedną osobę, która wystuka rytm na plecach swojego partnera. Zadaniem partnera jest odczytanie tego rytmu i przekazanie go pozostałym przez wyklaskanie. Dalej zabawa trwa w parach.

GORĄCE KRZESŁA
Na sali ustawia się rząd krzeseł (np. 12: po 6 odwróconych do siebie tyłem, w 2 rzędach). Do zabawy zaprasza się wszystkie dzieci. Za każdym razem jest o jedno krzesło mniej niż uczestników zabawy. Odpada osoba, która nie zdąży zająć wolnego miejsca.1 wersja: dzieci chodzą wokół krzeseł; w momencie gdy animator daje określony znak- dzieci zajmują miejsca. Odpada dziecko, które nie zdąży zająć wolnego miejsca.2 wersja: uczestnicy mogą usiąść na krześle tylko wtedy gdy znajdą wymagany przedmiot. Animator wymienia kolejne przedmioty (np. balony, kredki, krawaty), które należy przynieść przed zajęciem wolnego miejsca.

wróć